Barça vann La Supercopa

Vad härligt det är att kicka igång säsongen med första pokalen för i år! Barcelona lyckades med den knepiga uppgiften att vända bortamatchens 3-1 mot Sevilla och vinna hemma med hela 4-0. Också underbart att ha Messi i högform (tre mål trots att han festade vilt med min käre pojkvän häromnatten...) och härligt att se Villa i Barcelonatröjan. Men vad jag nästan tyckte var allra härligast var att se mina små pojkar Thiago och Jonathan på plan under prisutdelningen. De är verkligen en del av A-laget nu och jag är grymt stolt över dem båda två.

Denna säsong kan bli precis HUR bra som helst.



Nya presidenten Rosell och Puyol med pokalen.
Bild: Marca.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0