Olene Kadar live@ City Hall

Idag är en sån där dag när jag mår precis som jag förtjänar. 1,5 liter öl (själv) plus en herrans massa Ron/Cola igår resulterade i två trasiga knän och en vattenmelon till skalle. Men fan så kul vi hade! Kvällen började hos Freddy och pojkarna som är här under 4 dagar. Vi lekte bland annat Supermodel och "Hi Garry" som senare blev till "Hola Garry" när Hernan, Nico och Ludmila kom. Jag skrattade tarmarna ur mig hela vägen fram till City Hall som var kvällens destination.

Där spelade Olene Kadar, snubben jag blev presenterad för för 2,5 år sen i Holland och som nu håller på att göra sig ett namn i DJ-världen. Grym musik men det sjukaste var ändå att höra D-Lows röst på flera tracks. Obeskrivlig känsla och vilka flashbacks jag fick.



Olene Kadar ft. D-Low - Baby keep it up


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0