Damn this
GAH!
Oj, känner igen min i de första raderna...
Hm, jag vet inte riktigt om jag ska jobba där i år igen. Ska du söka? Jag vill jobba på en högre position, då kanske jag kan tnäka mig de ;)
Men gud, vad är det för nötter? Kräv en rejäl ersättning för det, svinigt av dem!
Klart jag har, tar alla mina bilder själv. Vad trodde du?! :O :P
Det där har jag varit med om från Tele2 också.. Helt plötsligt kunde jag inte ringa från mobilen! 2 dagar senare fick jag mitt nya sim-kort. Det var dom längsta 2 dagarna i mitt liv!
Dear customer,
Please allow me to offer my sincere apologies for the inconvenience that we may have caused you by disconnecting your simcard while you apparently still have not received the new simcard. Needless to say, this is regrettable and we will certainly rectify this as soon as possible. In order to look into your case however, I will need your phone number and your civic registration number. Send me an email and I will make sure to get back to you shortly.
Best regards,
Alan Kocevic, Tele2.
[email protected]