Damn this

A needle in my heart. Another ghost in my brain. I don't need this now. Won't take it now. I need to stay calm and concentrated, nothing else. There's too much to loose. And fucking Tele2 can go to hell! How the F*CK can they disconnect my SIM-card before they send me a new one? I'm expecting a bloody important call you morons!

GAH!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Oj, känner igen min i de första raderna...



Hm, jag vet inte riktigt om jag ska jobba där i år igen. Ska du söka? Jag vill jobba på en högre position, då kanske jag kan tnäka mig de ;)

2010-02-22 @ 11:40:52
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: simone

Men gud, vad är det för nötter? Kräv en rejäl ersättning för det, svinigt av dem!

2010-02-22 @ 11:42:03
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Klart jag har, tar alla mina bilder själv. Vad trodde du?! :O :P

2010-02-22 @ 11:44:32
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Piluttalula

Det där har jag varit med om från Tele2 också.. Helt plötsligt kunde jag inte ringa från mobilen! 2 dagar senare fick jag mitt nya sim-kort. Det var dom längsta 2 dagarna i mitt liv!

2010-02-22 @ 13:55:48
URL: http://piluttalula.blogg.se/
Postat av: Tele2

Dear customer,



Please allow me to offer my sincere apologies for the inconvenience that we may have caused you by disconnecting your simcard while you apparently still have not received the new simcard. Needless to say, this is regrettable and we will certainly rectify this as soon as possible. In order to look into your case however, I will need your phone number and your civic registration number. Send me an email and I will make sure to get back to you shortly.



Best regards,



Alan Kocevic, Tele2.



[email protected]

2010-02-24 @ 19:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0